wtorek, 26 czerwca 2012

..wtorek...

Siema!. ; D


Dzisiejszy dzień się jeszcze nie skończył, a ja już przeżyłam tyle chwil z załamaniem nerwowym i bólem brzucha z powodu śmiechu.;-) hehe. Ale co tam trzeba żyć chwilą, a nie tym co było lub co będzie... Najbardziej nie mogę się doczekać tych wakacji choć to już tak nie długo i tej pogody, bo w chwili obecnej jest straszna.;-/


-Pokochać jest łatwo, lecz gorzej zapomnieć.




               
                  



- Skoro mam żyć bez marzeń to daj mi krzyż który wezmę jak miecz i pójdę walczyć.






        



-Marzenia to dziura  bez dna, która wciąga cię coraz bardziej. <3




                    


- Mówił, że kocha że nie zostawi że będzie zawsze przy tobie, a teraz mówi to innej. 




                



Kochałam(em)-Kocham-Kochać Cię Będę;-*




             



-Życie jest jak ślepy zaułek idziesz prosto, a nagle gubisz się na prostej drodze






                        Zaułek




- Jak  pokocham to na zawsze i szczerze.




                    
                     

             <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz